fredag, januari 09, 2009

wrestling-gergette

Pluggis-Gergö slår till igen. Denna fredag sitter jag i Majorna, gnuggar geniknölarna (läs: uppdaterar mig på senaste skvallret på Perez Hilton) och lyssnar på Billy Bragg.

Igår såg jag The Wrestler med Mickey Rourke. Mäktigt, mäktigt, mäktigt. Wrestling kanske är ett yrke jag skulle kunna satsa på om EU-karriären faller? Wrestling-Gergette! I designeroutfits skulle jag hoppa runt och brottas. Dropkicka lite smak in i mina motståndare. Jag skulle vara stentuff.

Dagens låt: Billy Bragg - A new England
"just looking for another girl"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men är det sant? Det här är faktiskt lite läskigt. Har jag lyssnat på "A new England" igår och idag av slump, nynnade du på den igår eller är vi secret magic long lost twins?

Anonym sa...

OCH att jag pratade om Wrestling-filmen när jag klippte mig igår!
Long lost!

Gergette sa...

Jag nynnande ej vad jag vet. Svaret måste naturligtvis vara att vi är secret magic long lost twins!