torsdag, januari 15, 2009

stora saker på gång

OH MY EFFING GOD (versaler i en hel mening använder jag enbart när något är riktigt exhalterande)! Gossip Girl ska få en spin off-serie. Med ingen mindre än Lily van der Woodsen som huvudkaraktär!!! För er som inte vet så valde jag utan att tveka Lily när jag en gång fick välja vilken karaktär jag ville vara i serien. Min lycka är nu därför monumental. Uppenbarligen ska serien utspela sig på 80-talet då en purung Lily kommer till L.A. och slår runt. Hur många tror att det kommer att bli mad-crazy skandalöst?

Och ja, jag har nu skrivit klart min forskningsrapport. Ojalá så blir jag godkänd trots att jag inte har kunnat plugga på grund av kvinnan som har lurat mig på både lägenhet och pengar. Imorgon har jag en muntlig presentation, sen är jag free like a flying deamon fram tills att jag börjar min praktik den andra februari.

Inga kommentarer: