måndag, januari 12, 2009

lägenhetshelvetet

Lägenhetshelvetet. Fan. Jävla skit.

Idag ringde den människan jag skulle hyra lägenheten av och säger att hon inte vill hyra ut till mig. Detta trots att hon har haft depositionspengar i över en vecka och att vi har haft frekvent telefonkontakt om kontraktet. Uppenbarligen blev hon rädd för att jag skulle anmäla till hyresnämnden att hon skulle ta ut en oskäligt hög hyra. Nu vill hon dessutom inte ge tillbaka mina depositionspengar. Behöver jag säga att jag är lite lätt irriterad på XXXXX som hon heter.

Nu är jag alltså tillbaka på ruta ett, utan bostad i Stockholm. Fan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

anmäl henne!! Hon har absolut inte rätt till dina depositions pengar. Hon hamnar i ännu mera blåsväder isåfall... I curse her name!!!

Anonym sa...

Hon ser ju helt jävla sjukt obehaglig ut! Anmäler du henne så kommer hon ju åka dit så det skräller om det. Jag lovar att hålla öron och ögon öppna, är ju i Sthlm typ varannan helg. Lycka till! Puss!