torsdag, april 03, 2008

över min döda kropp

Jag har inte pluggat nånting alls idag. Jag avsäger mig dock allt ansvar och skyller pluggbristen på vårens ankomst. Istället för plugg blev det en hel dags glassande i solen med en fin folkölsavslutning ackompanjerat av eurodiscohits på youtube.

Under dagen införskaffade jag även ett par svarta Cheap Mondays som ger uttrycket "tight som ett skin" en helt ny innebörd (cheers K). Kort efter att jag knäpper byxknappen börjar blodtillförseln till mina ben strypas av. Därefter börjar mina celler smälta samman med den otvättade denimen och bildar ett slags levande jeanstyg. Trots att jag fåfängt skriker: "Över min döda kropp!", blir byxorna till slut ett med mina ben. Medan jag stapplar iväg till spegeln för att beundra min nya lekamen drar jag långsamt en hand över mitt lår och sjunger: "Touch me. Touch me. I wanna feel your body."

Inga kommentarer: