tisdag, april 22, 2008

årets första

Okej, jag inser själv att det är lite väl enkelt att skylla min lathet på fint väder. Dock har jag även idag ägnat större delen av dagen åt att hänga i solen med diverse underhållande människor istället för att studera. Många årets första blev avklarade. Årets första "hänga på gräsmattan bakom KTB". Årets första "äta falafel med benen dinglande i vallgraven". Årets första "dricka öl högst uppe på Konstmuseet och se ner på människorna som befolkar Avenyn". Delar med mig lite bilder som illustration åt min lathet.

Har en lugn hemmakväll med det ack så efterlängtade avsnitt fjorton av Gossip Girl och lovar att plugga (hårt) imorgon.

xoxo
Lazy Boy

Dagens låt: Alvy Singer - Kungsholmen

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill ha dina solglasögon. Hat. Åh, Gossip var så bra! Jag har också varit extremt lat på sistone. Lyckades dock få VG på både lingvistik- och litteraturtentan. Result!!! Lathet lönar sig ibland. Jag är vrålförkyld och har tre uppsatser att skriva. Palla.. xo xo