måndag, april 14, 2008

indieslampa

Är det bara jag som har missat att indieslampan (det menar jag på ett mycket positivt sätt) Natalie Portman inte längre dejtar Gael García Bernal utan numera är ihop med Devendra Banhart? Måste säga att jag beundrar hennes val av män. Jude Law, Hayden Christensen, Jake Gyllenhaal och Javier Bardem tillhör de som tidigare har fått pollinera Portmans blomma. Blomman är välpollinerad indeed.

Om någon har undrat vad jag gör en måndagmorgon som denna, har ni nu ert svar, jag uppdaterar mig på allt smaskigt kändisskvaller som florerar på internet.

PS: Efter vidare efterforskningar visar det sig att Portman visst inte har dejtat Gael på snart fyra år. Jag skäms för min okunnighet och straffar mig själv genom att dunka huvudet i väggen (hårt).

1 kommentar:

Anonym sa...

men guuuuuuud. jag visste inte heller det! i want to pollinate her flower too! (fri översättning...)