fredag, april 18, 2008

rimheden (in your mind)

Vilken kväll! Med våra nyklippta synthfrisyrer gled Ida och jag in på Pustervik och intog våra platser på front row i lagom tid innan spelningen för att hinna inta en (!) öl. Rimheden var såklart helt underbar med söta dansmoves och snällhårda rappare. Svårt att göra annat än att älska henne. När hon hade dansat av scenen var Ida och jag mer än redo att gå, men i elfte timmen tog historien en ny vändning. In gled Rasmus & Co och lyckades utan några större svårigheter att övertala mig att stanna kvar för fler öl (med det fantastiska argumentet: vad ska du skriva på din blogg om du går hem nu?). Mycket trevligt.

Dock har jag en inte alltför liten ångest över PM:et som ska vara inlämnat om sisådär 24 timmar (som jag ännu inte har påbörjat).

Inga kommentarer: