måndag, april 07, 2008

en lögnare av rang

Nu när jag uppenbarligen har startat en Agyness Deyn-blogg kände jag att jag var tvungen att googla fram lite smaskiga detaljer om ms. Deyn. Jag blev inte besviken! Uppenbarligen är supermodellernas supermodell inte bara gudomligt vacker utan även en lögnare av rang. För det första är hennes riktiga namn lite mindre glammigt och mer trashigt: Laura Hollins. Inte det vackraste namnet i världshistorien. Det blir ännu mer skandalöst när hennes ålder kommer på tapeten. Aggy har nämligen genom hela sin karriär hävdat att hon är född '86 men i själva verket är hon tre år äldre och numera hela 25 år gammal.

Jag måste säga att jag är besviken på ms. Deyn. Att ljuga om sin ålder! Vilket förkastligt beteende. Tvi! Tvi!

Dagens låt: Wiley - Wearing my rolex

1 kommentar:

Frida sa...

Hahaha! förändringens vindar blåser. Blev sjukt förvånad när jag surfade in på din blogg imorse. men snyggt så det förslår!