måndag, januari 21, 2008

du är inte från 414 hora

Kände mig av någon anledning väldigt träffad av det här klottret som jag la märke till på grannhuset idag. Är det riktat till mig? Är det som ett svar på mitt tjat den senaste tiden om att min flytt till Majorna är det bästa som har hänt mig? Jag vet inte, men just ordet hora känns väldigt träffande iaf. Ska hädanefter vara försiktig när jag rör mig i området.

Annat spännande som har hänt mig idag är att Pliktverket per brev har meddelat mig att jag ej längre är inskriven i utbildningsreserven. Det betyder att det var fem år sedan jag mönstrade och att jag inte längre tillhör det creme de la creme av unga män som ska försvara den svenska tigern mot potentiella yttre hot. Ålderskris någon?!

Dagens låt: Robyn - Be mine (Ocelot Mthrfckrs Remix)

1 kommentar:

Anonym sa...

men om ryssen kommer då, vem skyddar oss????