tisdag, januari 08, 2008

allas vår favorittragedi

Om någon undrar över Leave Britney alone-inlägget så la jag upp den under några få ögonblicks svaghet då jag faktiskt tyckte synd om allas vår favorittragedi: Brittan (och det är ju en ganska rolig video).

Efter den fritid som uppstod efter att jag idag har printat min uppsats, Maastrichtkriterierna: teori och tillämpning, ägnade jag dock hela eftermiddagen åt att läsa om just Britney och insåg då att det sista jag vill är att man ska lämna Britney i fred. Jag älskar ju att vältra mig i hennes public melt down. Hon skänker mig mycket glädje. Jag skiter fullständigt i att hon mår dåligt, gimme more!

Här är ett best of Britney från de senaste månaderna (jag har medvetet utelämnat fittbilden) och en classy bild tagen under den senaste nattens fest:


Inga kommentarer: