söndag, april 28, 2013

sc2


Hello, hello, hello! Jag är tillbaka. Anledningen till min frånvaro är att allmän utslagenhet. Efter en benhård arbetsvecka stod Susanna i fredags värd för en avskeds-aw. Målet var att dricka upp all sprit hon hade hemma. Jag lämnar inte en vän i sticket så jag tog mig modigt an uppgiften. Drinkar, groggar och (hot)shots. Jag kände mig som nitton (!) igen. När jag vaknade upp igår kände jag mig däremot som min verkliga ålder.

Jag tillbringade hela dagen i horisontell ställning tillsammans med diverse tv-serier och en jättedålig Murakami-bok. Trofast stod jag fast vid min horisontella ställning även till kvällen när jag bänkade mig framför slutspelet i Dreamhack Open 2013. De bästa Starcraft II-spelarna i världen möttes i Globen och finalen stod mellan svenska NaNiwa och sydkoreanska Leenock. Sjukt spännande.

Inga kommentarer: