lördag, april 13, 2013

ke$ha-livet


Det finns få människor jag älskar lika mycket som Ke$ha. Jag ber om ursäkt om jag påpekar det uppenbara men jag känner att jag måste få skrika ut hur fantastisk hon är. Så här beskriver hon exempelvis sitt möte med Johnny Depp:

"Me and Johnny Depp had eyeball sex at the benefit concert for Superstorm Sandy in Los Angeles. We never really talked - we just had eyeball sex."

Hon är så fantastisk så jag omöjligt kan hantera det. Den 7 juli spelar hon i Stockholm och jag ska utan tvekan stå längst fram - tillsammans med Kristo - efter att ha borstat mina tänder med en hel flaska Jack Daniel's.

Några Ke$ha-favoriter:
- Die young (själva låten)
- Glozells analys av texten till Tik Tok
- Jag själv när jag kanaliserar inledningsfrasen i Tik Tok
- Glee gör Tik Tok

Igår kväll hade jag tänkt ha en halvlugn kväll där jag skulle gå och lägga mig tidigt och sova ut ordentligt. Efter en öl frågade jag dock mig själva vad Ke$ha skulle ha gjort i mitt ställe och bestämde mig för att stanna ute. Det hela slutade med att jag var ute halva natten och somnade inte förrän solen gick upp. Älskar mitt Ke$ha-liv!

2 kommentarer:

Susanna sa...

Jag tar med tandemcykeln till konserten!

Lovisa B sa...

Härlig idol ju!