lördag, september 10, 2011

känn ingen sorg

Oj, i all helgyra har jag helt glömt bort att blogga. Jag förstår att ni är nyfikna på vad er favoritbloggare har haft för sig och naturligtvis ska jag berätta.

Igår var ingen mindre än Håkan Hellström på besök från västkusten för en spelning på Gröna Lund. Naturligtvis var jag där, naturligtvis var det vackert. Men jag ska inte gå händelserna i förväg. Innan spelningen hann jag med en sofistikerad öl på Reisen med Nicky Nick och en mindre sofistikerad pannkaksbuffé på en av Grönans alla matpärlor.

Sen kom Håkan. Mona Sahlin stod på VIP-balkongen och tittade (på tredje bilden nedan kan man skymta henne). Hon fick egna applåder och jubel. Som svar slängde hon kyssar till publiken. Hon kändes som Sveriges svar på Evita. Mycket vackert.

Håkan var fantastisk och gav mig Göteborgslängtan deluxe. Ikväll känner jag dock ingen sorg, istället njuter jag av att hela Stocken surrar av rykten om att Kanye är i stan. Jag tar på mig min fiercaste outfit och bereder mig på Cristal sippin' med Yeezy.




Inga kommentarer: