måndag, september 12, 2011

jag blir så förbannad

Vad fan hände med totalhaveriet som ska föreställa sista säsongen av Entourage? Sista avsnittet kan vara det sämsta jag har sett i tv-serieväg, och då har jag fan sett en hel del dåliga tv-serier. Hela sista säsongen har gjort karikatyrer av alla karaktärer som lever ut totalt ointressanta storylines, och till slut toppar de det hela med en hög med bajs (med det menar jag den ihophafsade klyschfesten till seriefinal).

Jag vill att Vince ska vara så här...


... naken och avdäckad. Inte cheesy bortom all sans. Jag blir så förbannad!

Tur att säsongsavslutningen av True Blood i alla fall levde upp till de högt ställda förväntningarna. Blood in, blood out. Det sjuka är att väntan på nästa säsong är lika lång som väntan på nästa sommar. Sug på den!

Inga kommentarer: