onsdag, december 09, 2009

värdigt kungar

Idag har jag handlat på Svenskt Tenn för första gången i mitt nittonåriga liv (inte bara för att Kanye West handlade där förra veckan). En inte helt oangenäm upplevelse. Alls. Tyvärr köpte jag inte något till mig själv, köpet bestod istället av en present. En present värdig kungar (och Spice Girls).

Annars återfår jag hoppet om ett liv bortom vintermörkret av Lars Lindqvists fantastiska bilder på Linn Ullman på Fårö. Titta och förundras.

Slutligen citerar jag Perez, "Better late than never!", och börjar älska Agnes popdelikata Release me ett halvår efter alla andra.

Dagens låt: Agnes - Release me
"no I'm not in control,
so let me go"

2 kommentarer:

Frida sa...

Jag älskar Agnes!

Gergette sa...

Jag drömde om Agnes i natt. För varje singel hon släppte blev hon tjockare, tills hon till slut var superfet och sjöng Release Me.