söndag, november 29, 2009

jag stillar er undran (sort of)

Varför bloggar han inte? Det är antagligen meningen som ni har tänkt flest gånger under helgen. Många kanske tror att det är för att jag har varit uppslukad i en galen festorgie (festlig orgie?). Ni borde dock veta bättre. Vid den här åldern är fest sannerligen inte något jag ägnar mig åt på veckobasis. Icke!

Jag har istället varit hos mor och far på landet i Småland. Dit har moderniteter som det här med internet ännu inte nått. Inget internet ----> inget bloggande. Nej, jag bara skojar. Det jag skriver är vad mitt amerikanska slanglexikon skulle kalla baloney. Naturligtvis har vi internet, kanske världens snabbaste uppkoppling dessutom. Jag har bara varit allt för upptagen för att ha tid med sånt här bloggeri. Upptagen med vad? kanske ni undrar. På det säger jag: nyfiken i en struts.

Inga kommentarer: