fredag, november 21, 2008

mama, I'm coming home

Idag tar jag snabbtåget (I wish) hem till Rydaholm. Som nybliven 25-åring hoppas jag där bli ompysslad som ett riktigt födelsedagsbarn. Jag tror att en konvalescenshelg i hjärtat av Småland är precis vad jag behöver efter de senaste veckornas kalashårda helger samt på grund av min krassliga hälsa. Nästa helg lovar jag dock vara back in the game.

Annat fint från igår är att Lissabonfördraget röstades igenom i riksdagen (weee!) och att det snöade lite (och smälte bort) på kvällskvisten.

På hemvägen lyssnar jag på:
Marit Bergman feat. Titiyo - 300 slow days in a row
"yeah, we made each other whole,
we lost it all,
well, I think it's time to let this go,
it's been 300 slow days in a row"

Anna Ternheim - Let it rain
"even the happiest families bleed"

Inga kommentarer: