lördag, november 08, 2008

Kristins leguanhatt

Jag blev inte väckt av en handsome prince, men väl av en beautiful princess vid namn Kristin. Tillsammans begav vi oss till Konstmuseet för att titta på årets Hasselbladspristagare Graciela Iturbide. Hon var verkligen väldigt bra, särskilt bilderna från Frida Kahlos hus. Det var dock väldigt chockerande att de hade lånat Kristins leguanhatt till en bild utan att först be om lov.

Kristin när hon själv bär sin leguanhatt. Vi kan inte annat än konstatera att den funkar mycket bättre på Kristin än i något himla konstverk.

1 kommentar:

Anonym sa...

wtf. jag känner mig uppgiven, kunde jag inte få ett tack iaf.
hahahahahahahahahahaaaa!

inte förglömma kvinnan i kassan, om två veckor blir du nästan pedofil om du ska ta med mig på utställningar. Med eller utan hatt.
/kristin