måndag, november 17, 2008

britney's back #2

När jag tidigare idag gick in på min blogg och framsidan på nya Britney-skivan blickade upp på mig från datorskärmen drabbades jag av en smärre chock. Den är verkligen smaklös bortom all sans. Av någon slags masochistisk nyfikenhet var jag tvungen att kolla upp framsidorna på hennes tidigare skivor. Med en varnig för ohämmad smaklöshet presenterar jag dem här:

Jag kan inte bestämma mig för vilken som är fulast. Jag skulle egentligen vilja göra någon slags regressionsanalys av den groteska smaklösheten, men nöjer mig med att konstatera att vid en första anblick verkar smaklösheten öka exponentiellt för varje skiva. Jag låter er dra era egna slutsatser från min analys.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker den första är lite fin på något sätt.

Anonym sa...

tror på din exponentgrej där. även om de isterindränkta benen på my perogative är svårslagna...