tisdag, november 25, 2008

matlåderelaterad olycka

Jag hade en matlåderelaterad olycka idag. Det var banne mig inte vackert (alls). Min låda med veggielasagne läckte ut superäcklig lasagnejuice genom en plastpåse i hela min väska (över block och plånbok) samt ut genom väskbotten över min datorväska. Tvi, vad äckligt! Tvi! Tvi!

Därför blev jag extra glad när jag kom hem och hittade ett antal promoskivor i ett prydligt paket från Nneka på min dörrmatta. Paketet innehöll bland annat en skiva med She & Him (band bestående av M.Ward och Zooey Deschanel[!!!]). Deras potential är enorm. Nneka har även tipsat om Emmanuel Jal. Grymmeligrymt. Kolla in hans myspace.

Jag måste även kort uttrycka min avsky över användandet av ordet box i svenska språket (varje gång jag hör det önskar jag att jag vore döv). Det heter för helvete låda.

Dagens låtar:
Eric Prydz - Pjanoo (Dada Life Guerilla Fart #7)

Betula - Lagt kort ligger
"tror du du kan backa, går du på en nit
det enda du kan snacka, är **** (pip)"

Inga kommentarer: