fredag, november 21, 2008

ingen vanlig dag (världens finaste födelsedag)

Världens finaste födelsedag. Det är vad jag har haft. Världens finaste! For reals!

Efter en sjukt slapp dag, med bland annat min favoritfilm The Dreamers, kom (underbara) Kristin förbi med min favoritmat (take away från Saigon Zoo). Därefter skulle vi till Ida som hade bakat en rödbetskaka (sjukt god) i min 25-åriga ära. Vad jag inte visste var att Ida även hade gömt en massa av mina fantastiska vänner i sitt badrum. En efter en skuttade de sjungande fram när jag öppnade dörren. Jag var överraskad i kvadrat. Först hanterade jag situationen genom att gömma mig bakom en vägg men tog mig sedan samman till en orgie i tårtor och maffialek. Sjukt jävla bra.

Jag sa ju det. Världens finaste födelsedag! Tack, mina älskade vänner. Tack även för alla gratulationer ni har skickat. Tack. Tack.

Inga kommentarer: