söndag, maj 18, 2008

varvfest

Fet fest igår. Hela dagen. Eftervarvetfest hos Skalin och Nils, där hurtbullarna som hade sprungit 21 kilometer minglade med oss vanliga dödliga (det var fan tröttsamt att bara titta på alla som sprang medan man drack öl samtidigt, vill inte ens fantisera om hur det känns för löparna själva). Sen drog vi på en grym maskeradfest på Lyckholms tills solen gick upp. Nice som attan.

Idag är min status sliten med en liten släng av pluggångest. Har dessutom fortfarande smärta i mina muskler sedan min arbetsdag i fredags. Detta innebär naturligtvis att jag inte orkar plugga. Lovar och svär på att plugga minst dubbelt så hårt imorgon. Dagen ägnar jag istället åt att titta på reklam för nya 90210-serien på Perez.

Dagens låt: N*E*R*D - Everyone Nose (Official Remix)
"all the girls standing in the line for the bathroom"

Inga kommentarer: