onsdag, maj 14, 2008

ett fucking never ending monsunregn

Okej, vad fan händer med att pissdagarna fortsätter regna över mig som ett fucking never ending monsunregn? Allvarligt talat?!

Vi vet alla att min ekonomiska situation är sämre än sämst (funderar numer allvarligt på att sälja ett organ för att ha råd att leva i sommar). Det hela verkade dock få en tillfällig lösning när jag idag landade en heldags arbete. En hel halvtimme hann jag glädjas innan det helt plötsligt visade sig att jag inte alls hade fått jobbet. Vad fan?!? Jag blir så jävla trött. Dessutom är Superspanet som borta med vinden, har inte sett röken av honom på två dagar. Fan. Kuk.

Tur att long lost Siri kom som en räddande ängel och lindrade min olycka med Publik-öl och skräpmat. Nu ska jag krypa ner i min säng, kolla på Léon och hoppas på en (mycket) mindre pissig dag imorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

You and me both. Jag funderar på att börja walk the streets for money. Ring mig nån dag om du hinner, om så bara i fem minuter. Måste ju hålla doktorn borta.