måndag, maj 05, 2008

lost: brösthår

Är tillbaka i Göteborg efter min sydliga minisemester. Den har varit en spiral av intensivitet (vilket kanske har visat sig i mitt bristfälliga bloggande). Underbart har det varit och jag ska snart rapportera samt lägga upp illustrativa bilder, men så upptagen som jag är hinner jag inte just nu utan måste genast rusa till skolan.

Innan dess måste jag dock kommentera det senaste Lost-avsnittet som jag hann kika på igår. I den uppträder en barbröstad Jack. Det är inte första gången han visar sitt mansbröst och just därför blir det supermärkligt att Jack denna gången visar upp en helt hårlös bringa, från att tidigare ha haft en manlig hårmatta på sitt bröst. Vad är det som pågår? Har Lost-ön en märklig hårborttagande effekt? Är det en del av Lost-mysteriet? Det hela är ytterst förbryllande. Är det någon som har en teori? Här är bilder på Jacks mansbröst, med och utan hår.


Inga kommentarer: