måndag, maj 12, 2008

kelly & donna

Jag försöker verkligen koncentrera mig på mina studier, men jag har inte förmågan. Nej, det är inte Superspanet, Hunken, Skintight eller något annat piece of ass som distraherar. Istället är det de gudomliga nyheterna om att den nya 90210-spinoffen som kommer i höst bestämt ska gästas av Kelly och troligtvis även Donna (jag hoppas stenhårt på att även Brenda ska göra en storstilad bitchåterkomst). Alltså, en Beverly Hills-revival är utan tvekan det absolut bästa som kan hända mänskligheten just nu.

Istället för att studera fantiserar jag nu om vad Kelly kommer att råka ut för i den nya serien. Hon har visserligen varit med om det mesta, men hon kanske kan erfara ett 2000-talsfenomen. Exempelvis kan hon träffa en nätromans på Facebook som i verkligheten visar sig vara en ondskefull mördare eller kanske blir hon klimatsmart och börjar åka kollektivt i LA istället för att köra flashbil. Möjligheterna är oändliga.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan hon ser ju grymt naturligt ut Tori Spelling. Fräscht