onsdag, november 21, 2007

tales from handels

Tre spännande händelser på Handels idag:

1. Ful brat-idiot spiller ut mitt kaffe över hela mig då han ska leka med en Nintendo Wii. Min mördarblick åker fram och då han frågar om det gick bra svarar jag: "Nej! (Mycket stark betoning på J:et) Det gick knappast bra!" och sen lite senare tyst för mig själv "Ful!!!". Där fick han så han teg!

2. Rebecka tappar bort sin lite lätt speciella (and that's an understatement) och halvdöva gruppkamrat i korridoren på en ungefär 20 meter lång sträcka. (Enligt egen utsago hade freaky-tjejen ropat efter Rebecka, men inte hon hade inte hört henne.)

3. Jag träffar Hunken i korridoren. Jag hade glömt bort hur snygg han faktiskt är och i min chock kan jag inte få fram ord med fler än en stavelse när vi försöker konversera (och jag gissar att leendet jag försökte mig på såg ut som en galen persons leende).

Så roligt är mitt liv.

Dagens låt: Feist - 1 2 3 4 (Van She Tech Remix)
"all the teenage boys,
breaking your heart"

Inga kommentarer: