fredag, november 02, 2007

Fan.

Jag är utan internet i Majorna (inga av mina nerdekade alkisgrannar har ett oskyddat trådlöst nätverk), så min underbara weblog blir uppenbart gravt lidande. Inte för att jag har så mycket att blogga om, då jag ju inte gör annat än att sitta på KTB från morgon till kväll. Det kan ju iofs ha sina perks (om ni vet vad [vem] jag menar), men överlag är det ganska tråkigt (och det är en understatement). Det känns faktiskt som att risken för att jag ska dö av tristess är överhängande. Helt plötsligt kommer jag falla död ner i mittgången i läsesalen och trots alla återupplivningsförsök kommer jag ligga där i en stor Vibskov-draperad böghög. Helt död. Av tristess. I läsesalen på KTB.

Fan.

1 kommentar:

Frida sa...

"vibskov-draperad böghög" hahahahaha jag älskar dig! för övrigt är det de underbara nyinköpta kängorna som kan siktas på korten från lund-vistelsen? Sjukt fina hursomhelst. en annan bra grej: Dizzee Rascal - Flex (Dave Spoon refix).

kommer till götet nästa vecka, vore fantastiskt att få spana in din nya lya! kram så länge!