måndag, november 26, 2007

backlash blues

Bilder från i lördags nu uppe i två album: 1 och 2. Samt återfinns på Kristins blogg och kanske något mer FB-album.

Annars är det the backlash blues för hela slanten idag. Dagen började med att jag skar mig djupt i handflatan med en slö ikea-kniv (inte med mening), fortsatte med att jag tappade bort mitt studentkort, inte kunde prestera i uppsatsväg och att jag till slut var tvungen att tillbringa tre timmar med ett gäng superfreakish kårmuppar (den snygga Runken var inte med i sällskapet). Muppmötet kräver fler detaljer, men när jag här hade skrivit ner de absurda detaljerna om de absurda människorna här på den underbara weblogen insåg jag att jag framstod som en mycket otrevlig människa (vilket jag ju såklart inte är). Fråga mig dock gärna personligen så ska jag berätta historier för er som kommer få era öron att börja blöda.

Lite glädje finns i misären: jag fick VG på min ekonometritenta och Runken gör entré på nya sätt i min sociala cirkel. Mycket spännande.

Dagens låt: Chromatics - I'm on fire
"hey little girl is your daddy home,
did he go away and leave you all alone?
I got a bad desire
I'm on fire"

Inga kommentarer: