tisdag, november 20, 2007

ingen vanlig dag (?)

Det är ingen vanlig dag, det är ingen vanlig dag, för det är min 24-årsdag! Många har fått för sig att det är 19 jag fyller, jag förstår verkligen inte varför, förmodligen beror det på mitt extremt välbevarade utseende.

Eftersom det inte är någon vanlig dag stiger jag upp lite tidigare för att till min vanliga kopp med grönt te hinna läsa det absolut finaste jag vet, (lite som mitt eget evangelium faktiskt) intervjun i Q-magazine från 2003 där Kate Moss och David Bowie intervjuar varandra. Inga frågor är förbjudna, inga frågor är för privata. De pratar bland annat om sina behov av att synas och att båda lyckats bli fria från sitt drogberoende (yeah, right). Smärtsamt vackert! Det är precis så man ska börja sin födelsedag.

Resten av dagen kommer bestå av uppsatsskrivande, handelslunch och KTB-häng. Dessutom kanske till och med lite aw-öl på King's. Låter verkligen som en vanlig dag, men låt er för allt i världen inte luras, det är det inte. Det är ju min 24-årsdag!

Dagens låt: New Order - Bizarre love triangle
"but there's no sense in telling me,
the wisdom of the fool won't set you free"

Inga kommentarer: