torsdag, november 08, 2007

guess who's back...

...back again.

Yepp! Rätt gissat. Eran egen Gergette är tillbaka online och bloggar direkt från sitt alkisnäste i Majorna.

Under det dygnet jag har varit uppe på världsnätet har jag hunnit catch up på mitt Weeds, min Sarah Silverman Show, min Family Guy, samt min musik.

Musik:
Animal Collective - Strawberry Jam (skiva)
Dizzee Rascal - Flex (Dave Spoon Mix)
Maskinen - Alla som inte dansar
Jay-Z - Pray
Samim - Heater (Diplo Remix)
Robert Plant & Alison Krauss - Gone Gone Gone (Done moved on)

Annars har det hänt massa spännande i min blogglucka (inte riktigt). Jag har gjort två tentor (ett, tu). Gick okej, men inte fabulöst. Har haft min första middagsgäst i nya läggan. Och det mest fantastiska av allt: idag har jag satt upp en hylla. Med borrmaskin, pluggar, skruvar och allt. Nu efter två timmar sitter den dessutom fortfarande kvar. Fantastiskt skulle jag vilja säga. Hantverkar-Gergö däremot, han säger: vardagsmat!

Inga kommentarer: