torsdag, augusti 23, 2007

sista helgen i ryhlm (+ nya britneysingeln)

Nu är min helvetiska arbetsvecka äntligen över och tre lediga dagar väntar hemma i Rydaholm. Min sista helg här innan det bär av till Göteborg och pressen är enorm på att det måste bli min bästa Rydaholmshelg i sommar. Detta lär bli ganska svårt eftersom alla vänner redan har åkt och mina favoritgäster Kristin och Frida gör Göteborg i helgen (hur man nu kan välja Gbg före Ryhlm!). Ska dock göra ett försök, som vi alla vet är ju möjligheterna i Rydaholm oändliga.

Roligast idag är lätt Josefine Öqvists nya blogg (som Alex tipsade om). Den är bortom all sans, jag gör inte ens ett försök att beskriva den, den måste verkligen upplevas first hand. Nästan lika rolig som Josefines blogg är Britneys nya singel som man kan lyssna på här (för maximal humoreffekt rekommenderar jag att lyssna på Brittanlåten samtidigt som man läser Josefines blogg). Om låten inte är ett skämt och det verkligen är Brittans comeback-låt så kan jag bara önska henne lycka till (hur lyckas hon med att alltid göra de felaktiga valen i sitt liv?).

Dagens låt: Jens Lekman - I'm leaving you because I don't love you
"I'm so sorry I couldn't love you enough"

Inga kommentarer: