söndag, augusti 26, 2007

helgen över

Min sista Rydaholmshelg är över och jag ska börja min sista vecka på Pissfabriken om ca åtta timmar. Helgen har varit allt man kan önska av en familjehelg; en orgie i min lillasysters fotbollsmatcher, långa familjemiddagar, promenader, filmtittande och sällskapsspel. Det var såklart fantastiskt trevligt (på riktigt), men den här injektionen av familjeliv räcker med stor sannolikhet hela hösten. Nu är jag redo att dansa diskodans (minst) tre dagar i veckan på Göteborgs dansgolv. Chansen är mycket stor att ni ser mig skaka ass redan nu på torsdag på sista Glory Boat.

Annars är årets (EP)-happening cocktailfesten på fredag. Drinkar, glitter och dans, samt en stor mängd nytt EP-lammkött. Kan knappast bli bättre (fast jag kan iofs vara a wee bit partisk då jag faktiskt är med och annordnar).

Helgens låtar:
Diplo feat. Daft Punk - Work is never over
M.I.A. - Birdflu (Diplo Remix)
Kleerup feat. Robyn - With every heartbeat
Nick Lowe - The Club
Jens Lekman - Into eternity

Inga kommentarer: