tisdag, juli 17, 2007

who wants to marry a multi-millionaire?

Okej. Jag började precis gråta under en eliminering i det högst smaklösa (det kan jag avgöra efter att bara ha sett 10 minuter) programmet "Who wants to marry a multi-millionaire?". Det var två medelålders kvinnor med stela plastikopererade masker till ansikten som riskerade att åka ut, och när den ena av dem (gissar på att hon hette typ Bunny) blir ivägskickad börjar jag gråta. Vad är det för jävla fel på mig!??!?!????? Tror det är Rydaholm som har den effekten på mig. Har därför bokat biljett och beger mig omedelbums (dvs. imorgon) till Göteborg.

Helgen då Frida och Kristin (samt Rebecka) var och hälsade på var såklart helt underbar. Alkoholen flödade tills vi inte fick ner mer och minnesvärda citat haglade. Det viktigaste var dock ändå att vårt band Skanky 4 formades (den fjärde medlemmen ska utses i en dokusåpa på Öppna Kanalen). Bilder kan ses på Facebook.

2 kommentarer:

Frida sa...

tack själv för den freaking fantastiska helgen! Vägskylts-kortet är så otroligt snyggt att jag avlider. ps. Hälsa lill-Gergö och tacka.. ds

Robert sa...

Fan vilken cool bild. Den bekräftar att ni är mina snyggaste vänner ;)