måndag, juli 30, 2007

sodom, gomorra och helsingborg

Jag är nu hemma i Gbg från min syndfulla helg i Helsingborg. Vem hade kunnat tro att Helsingborg skulle vara ett sådant näste för bottenlös syndighet? Ett stenhårt festande i dagarna tre tog slut på alla mina krafter, men jävlar vad roligt det var. Helsingborgsfestivalen, alltså! Oh my God! Har aldrig sett så mycket vitt slödder samlat på en sådan liten yta tidigare. Underbart. Nu behöver jag dock en lång uppvilningsperiod om jag inte ska dö av trötthet. Igår kväll inledde jag den med fyra, nya, helt fantastiska avsnitt av Weeds, och ska nu fortsätta med att lyssna igenom nya Yeah Yeah Yeahs liggandes i min säng. Och sen kanske sova lite till. Kanske inte stiga upp ur sängen på hela dagen.

Här finns fler bilder från Hbg.


1 kommentar:

Anonym sa...

Tja kompis!!! grymt roligt hade vi ja....jag tror dock att du glömde din jacka hos mig, den vita gjord av papper du vet :) saknar du den? jag tar med den upp sen när jag kommer....ha det underbart i gbg, så ses vi snart! kram