fredag, juli 20, 2007

Alex Schulman älskar oss

Sjukt roligt att Sussi fick svar på sin mobil från herr Schulman idag. Han "önskade att han hade varit där" med oss. Är han inte underbar? Man kan inte annat än älska Alex (inkl. blogg).

Ikväll är min sista kväll i stan på ett tag, och eftersom jag är en generös själ så bjuder jag på fest ikväll. Kom kära vänner, låt oss dricka oss redlösa. (Nämnde jag förresten att min toalett har slutat fungera?).

Dagens låt: The Coasters - Down in Mexico
"all of a sudden in walks this chick
Joe starts playing on a Latin kick
around her waist she wore three fishnets
she started dancin' with the castanets

I didn't know just what to expect
she threw her arms around my neck
we started dancin' all around the floor
and then she did a dance I never saw before"

Inga kommentarer: