lördag, juli 21, 2007

och en hel del dans

Gud! Fest blev det igår minsann. Det känner jag indeed idag. Lite jobbigt att jag ska åka buss i fem timmar om bara en liten stund. Känns inte som det ultimata för min bakfylla. Attans. Dock väldigt bra fest och en hel del dans igår. Min söndriga toalett gjorde såklart succé, då en röd vattenkanna från IKEA fick tjänstgöra som spolningstank. Nej, nu ska jag genast rusa till bussen som ska ta mig till KBH (därifrån bil till Tyskland). På återseende om en vecka.

Bilder från igår finns här i ett facebook-album (var annars?).

Morgonens låtar:
Kelly Clarkson - Sober
"three months and I'm getting better"

Kelly Clarkson - Because of you
"my heart couldn't possibly break,
when it wasn't even whole to start with"

Kelly Clarkson - Since U been gone
"it was cool but it was all pretend"

Kelly Clarkson - Breakaway
"make a wish, take a chance, make a change"

Kelly Clarskon - Behind these hazel eyes
"here I am, once again, torn into pieces"

Inga kommentarer: