måndag, juni 02, 2014

knarrholmen 2014

Som sagt tillbringade jag ett dygn i ett shangri-la i Göteborgs skärgård i helgen. Det var i lördags jag tog båten ut till Knarrholmen där ett gäng av mina absoluta favoritmänniskor väntade med fisktacos, gränslös kärlek och årets ultimata sommardryck Strawberry Blush. Det är ett jordgubbsvin som garanterat kommer släcka mångens törst under varma sommardagar. Mums, mums!

När vi både hade fått i oss mat och dryck dansade vi på hustak och klippor tills solen sedan länge hade gått upp över havet. Innan jag var tvungen att sätta mig på tåget tillbaka till Stockholm hann vi igår med att maxa både sol och bad. Jag känner en oändlig tacksamhet som fick det här i present av mina vänner och innan det ens har gått ett dygn sedan vi åkte därifrån känner jag redan en kraftig "we have to go back to the island"-känsla.




































Inga kommentarer: