onsdag, juni 18, 2014

att palla trycket


Okej, jag kan meddela att det hela gick alldeles utmärkt. Jag var en rockstjärna på podiet. Utförde mina arbetsuppgifter som om jag aldrig hade gjort annat och var dessutom sjukt snygg (!) - om jag får säga det själv. Jag blev visserligen lite besvärad när alla världens kameror började smattra och kände mig lite som Kimye, men jag pallade trycket och undvek alla misstag. Med den prestationen avklarad flexar jag strax ut från jobbet och maxar min fritid.

Update: Jag väntar med att flexa ut. Uppenbarligen är det något mingel för alla på hela jobbet under eftermiddagen. Det är lite oklart om anledningen är att fira mina framgångar eller om det är någon slags sommaravslutning. I vilket fall är jag beredd med ett tacktal och en tacksång.

Inga kommentarer: