onsdag, maj 28, 2014

rapport från i lördags

Nu har tiden äntligen kommit för att berätta om lördagens episkt fantastiska kväll. Det började på bästa möjliga sätt genom att jag gick till Ben på Sivletto för att klippa till mitt hår. Sen gick Kristin och jag till Vitabergsparken för Höj Rösten och lyssnade på bland annat Maria SvelandSilvana Imam, Petter och Ison & Fille. Väldans bra på alla sätt men enbart en uppvärmning inför det som komma skulle.

Klara fyllde år och bjöd på storslagen grillfest med stans kanske bästa människor. Ett flöde av öl och bubbel kompletterades med en hel låda med gin och juice som mitt i festen kom med taxibud från en hemlig avsändare. När det var dags för utgång hade Klara fixat lista till Trädgården för hela festen. Vi blåste därmed rakt förbi den milslånga kön och dansade sen till stängningsdags. Jag känner att jag knappast behöver påpeka att jag älskar mitt liv och mina vänner. Av hela mitt hjärta!















Inga kommentarer: