fredag, februari 28, 2014

vad är fel?

Jag ber om ursäkt. Jag vet att jag har utlovat mer av the fabulous life of Gergette men igår ställde jag in mina kvällsplaner och gick för andra gången den här veckan raka vägen hem och la mig i soffan. Nu kanske ni undrar vad som är fel: är vår favoritbloggare sjuk eller var det lockelsen från  säsongspremiären av the Americans som han inte kunde motstå? Jag kan upplysa om att jag faktiskt är sjuk. Fick med mig någon slags EU-bakterie från Bryssel som har gjort mig helt utslagen. Jag kan dock inte förneka att the Americans också lockade igår. Utan tvekan en av de bästa och snyggaste serierna som går just nu.


Med det hoppas jag att min sjuka period är slut nu och att jag kommer vara svir-redo lagom till att arbetsdagen tar slut om några timmar.

Inga kommentarer: