onsdag, februari 05, 2014

en förklaring


Jag har förstått att det florerar en hel del rykten om min frånvaro på Facebook. Kära läsare, jag är här för att bringa klarhet i förvirringen. Jag vill inte att ni ska spendera för mycket tid på att grubbla över det hela.

Först kan jag lugna alla som tror att jag bara har blockat just er. Detta är inte fallet. Jag jobbar inte så. Istället har jag plockat bort hela min profil. Sen kan jag dementera ryktet om att Facebook har bannat mig för att jag hade lagt upp en sexy selfie. Det faller ju på sin egen orimlighet. Alla förstår väl att ingen skulle banna mig för en sexig bild. Snarare skulle de hylla mig och tipsa Aftonbladet om att den utmanande bild på Gergette som hela Sverige världen har väntat på äntligen finns att beskåda.

Nej, andledningen till att jag inte vill vara kvar bland er andra på FB är helt enkelt för att jag har tröttnat. Information overload i kombination med att informationen oftast har varit banal. Orkar egentligen inte vara en sån som hatar på FB men orkar inte heller vara en sån som är kvar på FB. Jag förstår att ni kommer sakna mina likes och mina fantastiskt roliga kommentarer. Sannolikt kommer jag dock återvända storstilat nästa gång det är fet en klubb som man enbart kan osa till via FB. Tills dess får ni hålla till godo.

Inga kommentarer: