lördag, februari 08, 2014

den brända jorden


Alltså, saker jag älskar: mitt liv! 

Gårdagskvällen började först med lite jobbvin då jag återigen fick tillfälle att reflektera över hur mycket jag älskar mina kolleger. Sen mötte jag upp Kristo för att gå och se Jonathan JohanssonFolkoperan. Och som vi såg! Från första raden kunde jag respektfullt men bestämt objektifiera den sjukt snygga mannen på scenen. Jag var nära att att likt Poehler/Fey utbrista i ett "Take off your pants and twerk!" men blev lyckligtvis distraherad av att konserten var så bra. Avslutningen med Den brända jorden var banne mig det mäktigaste på väldigt länge. De svarta molnen följde efter oss, de svarta molnen tunga över oss.

Som om inte det hade räckt för att göra en helkväll mötte vi sen upp ett gäng av fun för ostronkalas på Marie Laveau. Jag upprepar: älskar mitt liv!





Inga kommentarer: