måndag, maj 21, 2012

mitt underbara liv

Hej, kära läsare! Välkommen till ännu ett avsnitt av "Mitt underbara liv (önskar ni inte att era liv vore lika underbara)".

Dagen började med att vi hade finbesök på jobbet, så vi iklädde oss kavaj och tog stela bilder i motljus. Sedan la vi ett filter på bilderna.


Därefter började det brinna på mitt jobb. Det kom brandmän med maxade sirener och fräck brandutrustning.


När vi hade blivit uttråkade av all branddramatik gick vi till terrassen på Lydmar för att dricka sjukt goda drinkar. Jag demonstrerar hur bra det var genom att lägga upp ett antal snygga filterbilder.




Till slut gick vi och åt middag på Vigårda. Nu är jag hemma och lyssnar på Icona Pop. Gud, vilken bra dag! Jag orkar (nästan) inte med att jag har ett så perfekt liv.

Update: Efter viss förvirring vill jag klargöra att det här inlägget inte är ironiskt.

Inga kommentarer: