tisdag, maj 29, 2012

90210

Jag är nu äntligen framme i Los Angeles och har checkat in på vårt inte så flådiga hotell i Beverly Hills (postnummer 90210). Stan är hittills exakt som jag hade föreställt mig den. En kuliss av kornblå himmel, palmer som vajar och doftande blommor. Breda vägar utan några människor, enbart bilar. Plastikkliniker och blonda kvinnor med yoga-kroppar. Det hela är ganska spektakulärt men inte särskilt charmigt. Jag köper dock hela paketet. Min hittills enda måltid har bestått av en Whole Foods-sallad och min vätskebalans håller jag med rikliga mängder Coconut Water. För övrigt är jag ganska säker på att jag såg Sarah Jessica Parker på uteserveringen till kändisrestaurangen The Ivy under min promenad i området.

Utmattningen är nu högst påtaglig så jag ska invänta Lina, som anländer med en senare flight, genom att sova ett par timmar.






1 kommentar:

ems sa...

Sjukt avundsjuk. Ha det så kul och njut.