söndag, maj 06, 2012

från stockholm till luleå

Eftersom vi inte var ute igår somnade jag som en sten redan vid tolvtiden. Det innebar att jag i morse vaknade och var pigg som en speedad lärka. Kvitter, kvitter och så vidare. Efter att jag snabbt hade uppdaterat mig genom de sociala medierna om vad som hade hänt i Stockholmsnatten drog vi till Marie Laveau för att äta brunch. Förutom fantastiska vänner var även celebriteter som Robyn och Danny bland gästerna. Observera att de inte var där tillsammans. Maten var god (den grillade grapefrukten var exceptionell) och personalen supersnorkig, precis som det ska vara (?).





Efter brunchen susade jag ut till Arlanda och tog en snabb öl med Karl, innan vi för jobbets räkning satte oss på ett plan till Luleå. Nu ser jag med spänning fram emot vad Sveriges 22:a största stad har att bjuda på.





Helgens soundtrack: Jamie Woon - Shoulda

Inga kommentarer: