fredag, oktober 15, 2010

WWKD?

Igår satt jag och funderade på den kommande helgen. Jag hade nästan bestämt mig för en planlös och lugn helg när jag tänkte "What would Ke$ha do?". Jag sa lugn schmung och strax hade jag bokat en biljett till Göteborg och packat ner en bottle of Jack i min övernattningsväska.

Innan jag lämnar er för helgen ska jag förtälja om höstens hetaste sexscen på TV. I Weeds möts dubbelnamnen Mary-Louise Parker och Mark-Paul Gosselaar (ja, Zack från Pang i Plugget) i en "het omfamning" som inte är av denna världen. Här är en grynig bild (den som är nyfiken på mer kan se s06e08 av Weeds eller googla sig fram):

För övrigt anser jag att höstens bästa serie är The Big C (i hård konkurrens med en massa annat). Nu drar jag till jobbet och sedan tar jag GBG-express till paradise.

Morgonens låt: Håkan Hellström - 2 steg från paradise

Inga kommentarer: