tisdag, oktober 12, 2010

all work and culture

Hej kära läsare. Här bloggar en som har haft en tio timmar lång arbetsdag. Work work work. Jag försöker fortfarande samla ord, anlete och tankar, men det går sådär. Jag är mer som ett lallande fån. Jag lyssnar på ABBA och dansar runt och gör Agnetha-Frida-dansen (den ni vet när den ena har huvudet rakt fram och den andra har huvudet i profil) i min ensamhet. Knowing me, knowing you. Ah-haa.

I vilket fall har jag även varit och sett Klar Himmel på Malmö Stadsteater. Den var författad avLotta Lotass (på stol nummer ett i Svenska Akademien) och var faktiskt riktigt bra. Nästan bara tack vare Bashk1m Nez1raj (som jag hade objektifierat om jag inte hade varit så PK).

Kvällens låt: ABBA - Knowing me, knowing you
"no more carefree laughter,
silence ever after"

Inga kommentarer: