tisdag, oktober 20, 2009

narkomani

Möjligen går jag händelserna något i förväg. Kritiska läsare kanske kommer att muttra en svala gör ingen sommar (alt. ett bra photo shoot gör ingen Top Model). Jag misstänker dock starkt att jag har blivit en träningsnarkoman. Jag skriver det igen (i fetstil): träningsnarkoman. Inte nog med att jag tränade förra tisdagen (hade en träningsvärk som varade i fem dagar) och simmade i söndags. Nej, igår simmade jag igen. Och idag. Idag tränade jag ännu en gång.

Mönstret framträder med all tydlighet, jag är en träningsnarkoman. Intervention någon?

Dagens låt: Fine Young Cannibals - Ever fallen in love
"you disturb my natural emotions,
you make me feel like dirt,
and I'm hurt"

1 kommentar:

emina sa...

Skärp dig genast och gå ut och köp Ben & Jerry's! På studs!