onsdag, oktober 07, 2009

genialisk programidé

Ikväll såg jag säsongens första Bonde söker fru. Programmet var trevligt men den största behållningen var att jag fick en genialisk programidé som jag ska pitcha för TV4 (alternativt TV3). Programmet ska heta Gergö söker fru (och med fru menar jag man).

Det går till ungefär så här: jag presenterar mig i ett käckt inslag (tänk er mig iförd Vibskov gåendes med min signature walk), sedan får snygga bögar ur Sveriges (nej, hela världens) kulturelit skicka in brev, därefter väljer jag fyra stycken som ska bo med mig i mitt rum på 18 kvadrat, efter att ha dejtat dem en tid väljer jag slutligen en som ska få bli min partner och eviga sidekick.

Genialiskt!

3 kommentarer:

emina sa...

Jag skulle definitivt kolla på det programmet.

Gergette sa...

I know!!! Jag förstår inte att någon inte har kommit på programidén tidigare.

Anna P sa...

Åh, jag och Lisa skulle spendera så många timmar med att titta på programmet. Och så skulle vi säga saker som: "Så klart att en del säkert är regiserat men situationerna är på riktigt."