tisdag, oktober 27, 2009

laga-med och seriesaknad

Jag ger Tinas Cookalong fyra av fem i underhållningsvärde. Mycket bra mat (även om vi bytte ut hennes nachoförrätt). Laga-med-program is the shit, nästa gång åker även webkameran fram.

Annars har jag nåtts av den förfärliga nyheten att Glee har sändingsuppehåll i tre veckor. Ja, ni läste rätt. I tre hela veckor. Döden känns som ett alternativ. Dock väljer jag istället att lyssna på soundtracket på (mycket) hög volym. Om och om igen. Jag sjunger även med i utvalda bitar, utan att det hjälper nämnvärt mot abstinensen. Seriesaknaden är den värsta saknaden.

Dagens låt: Glee Cast - It's my life/Confessions part II
"these are my confessions,
it's now or never,
these are my confessions,
I ain't gonna live forever"

1 kommentar:

kristin sa...

Tre veckor!
jag dör.